DUSZONA PIERŚ Z INDYKA Z MAKARONEM I SAŁATKĄ

 Kolejny obiad z serii szybko i smacznie ;) Ja w swoim przepisie użyłam makaronu z ciecierzycy bo taki ostatnio najbardziej mi smakuje ale możecie użyć takiego jaki lubicie. Ilość też jest dowolna bo jak wiadomo każdy najada się trochę inaczej. Ja miałam porcję 50g i w całości z solidną porcją sałatki najadłam się do syta. 



Składniki: 

(3 porcje)

  • Pierś z indyka 400g
  • Pieczarki 250g
  • Groszek mrożony 120g
  • Śmietanka 30% tłuszczu 150ml
  •  Sałata mix
  • Pomidorki koktajlowe
  • Makaron (jaki lubicie)
  •  Sól
  •  Pieprz
  •  Wegeta

Indyka kroimy na mniejsze kawałki. Opruszamy solą i pieprzem. Rozgrzewamy patelnię teflonową i obsmażamy indyka na złoty kolor z obu stron (ja nie użyłam tłuszczu ale możecie dać odrobinę), a następnie podlewamy wodą i dusimy pod przykryciem. Pieczarki obieramy i kroimy na ćwiartki (ja użyłam bardzo dużych pieczarek, jeśli macie mniejsze możecie pokroić na połówki). Jak mięso jest już miękkie dorzucamy pieczarki, posypujemy wegetą i pieprzem. Jeśli jest taka potrzeba, ponownie podlewamy wodą i całość dusimy pod przykryciem. Jak pieczarki nieco zmniejsza swoją objętość wrzucamy groszek i przykrywamy. Całość dusimy jeszcze 5-10 minut a następnie dolewamy śmietankę i dusimy jeszcze 5 minut. Do gotowego sosu wrzucamy makaron i całość mieszamy. Podajemy ze świeżą sałatka (sałata, pomidorki, sól, pieprz i ewentualnie oliwa z oliwek)  🥗 

Smacznego!

Komentarze

Popularne posty